נאד כלוא. אמיתי לגמרי

נאד כלוא: כן, זה מוצר אמיתי. וכן, יש מי שמוכן לשלם עליו כסף

"החומרים שנמצאים בפנים הם סוד מסחרי. כמו שיש בושם? אז אותו דבר, רק במסריח", מסביר נועם שלום, אחראי השיווק של "Nod Callu" - חברה שמייצרת, ובכן, צנצנות עם נאדים כלואים. איך הפך הרעיון ההזוי הזה למוצר שכבש אפילו את סטטיק, ומתי נזכה לרכוש נאד מעוצב אישית ליקירנו?

עודכן:
4 צפייה בגלריה
נאד כלוא
נאד כלוא
נאד כלוא. אמיתי לגמרי
(nod callu)
תמיד רציתם להעניק למישהו נאד במתנה? לא? בכל מקרה, עכשיו תוכלו לעשות את זה. מזה כארבעה חודשים מציעה חברת "Nod Callu" מגוון ארומות נפיחה בצנצנות אטומות, כולן זמינות לרכישה ברשת. "זה לא נאד אמיתי", מדגיש נועם שלום (20), אחראי השיווק של החברה. כדי למנוע אכזבות מצד הרוכשים, מלווה הרכישה באתר בטופס שאותו מתבקשים הלקוחות למלא, ובו הם מאשרים שידוע להם כי מדובר בדמוי נאד בלבד.
הרעיון למוצר נולד אי אז ב-2017, בישיבת חברים שגרתית אשר אחד מהם (שביקש להישאר בעילום שם, מסיבות ברורות) משמש כיום כמנכ"ל החברה. באותו ערב, השתעשעו השלושה במחשבה על חברת בוטיק שמשווקת נאד כלוא בצנצנת. "משם הם פתחו קבוצת ווטסאפ בשם "נאד כלוא', ודיברו על זה סתם בצחוק", מספר שלום.
שלוש שנים מאוחר יותר נכנסה הקורונה לחיינו והמשק הושבת. כמו רבים אחרים, גם מנכ"ל "נאד כלוא" מצא עצמו בחל"ת. במהלך גלילה משועממת בווטסאפ נזכר באותה קבוצה אגדית, והשאר היסטוריה. "לא היה לו יותר מדי עיסוק, אז הוא החליט שהוא הולך על זה בכל הכוח", מסביר מנהל השיווק.
כיום מתחזקת החברה אתר איקומרס וחשבון אינסטגרם, כאשר מרבית עבודת השיווק מתבצעת דרך האינסטה. שם תמצאו תגובות של לקוחות וציטוטים מעוררי השראה, ושם גם תגלו כי לכל נאד יש שם. בין השמות מתבלטים "הדר אשוח", "גמל משבט תראבין" (המשתייך לקולקציה שלמה של ניחוחות מדבריים), "גרמני מהיער השחור", "שווייצרי מהרי האלפים" ו"בדואי מסיני", אשר מתואר כ"תוסס, יומרני ופלרטטן". "בעיניי הבדואי מסיני הוא כמה רמות מעל כולם", משתף שלום.
4 צפייה בגלריה
נאד כלוא
נאד כלוא
נאד של גמל משבט תראבין. קולקציה מדברית
(nod callu)
מנהל השיווק הצעיר רק בן 20 ועודנו חייל, אך גאוות היחידה נשמעת בקולו דווקא כשהוא מספר על נאדים. "הולך לנו מעולה", הוא מתגאה. "יש הרבה הזמנות, הרבה באזז ברשתות החברתיות, המון מפורסמים רואים את המוצר ובגלל שזה נותן להם תוכן מעניין אנחנו שולחים להם והם מפרסמים אותנו. הולך ממש טוב".
אחד המפורסמים שנתקלו במוצר החדשני הוא לא אחר מאשר סטטיק. "כשהעסק רק נפתח, שלחנו לו הודעה שנשמח לפנק אותו בצנצנת של נאד כלוא", נזכר שלום. הזמר העמוס בפניות פספס את ההודעה. חודש וחצי לאחר מכן פנה אליהם בעצמו, ואז התגלה כי הזמין כבר נאד כלוא והעניק אותו לארוסתו, שרית. "זה היה מאוד מרגש", מתרפק שלום, "היא העלתה את זה לסטורי". רוכש נוסף שננצר בלבו הוא רס"ר בצה"ל שלקראת סיום תקופתו בשירות המדינה העניק לכל חייליו הלוחמים שלו נאד כלוא בצנצנת. מי אמר שלרס"רים אין רגשות?
את המתכונים לנאדים מסרב שלום לשתף. אחרי הכל, הסוד הוא בניחוח. "זו חברת ריחות שמייצרת לנו במיוחד את הריחות האלה. החומרים שנמצאים בפנים הם סוד מסחרי. כמו שיש בושם? אז אותו דבר, רק במסריח".
הנאדים פותחו, לדבריו, ללא סקר שוק מקדים. לכן, אף אחד מהנוגעים בדבר לא ידע איזה שוק מצפה למוצר, אם בכלל - אך הלב דחף אותם קדימה. "האמנו במוצר, וחשבנו שמגוון רחב של אנשים יכולים להתחבר אליו", הוא אומר.
האמונה הזו התבררה כמוצדקת. לדברי אחראי השיווק, קוניו הצעירים ביותר של המוצר הם בני 14, אך המבוגרים ביותר - 55. "זה ממש מתפרש על כל הגילאים האלה", הוא טוען. נתון מפתיע עוד יותר הוא הפילוח המגדרי של קהל הרוכשים: מסתבר כי 60% מהקונות הן נשים. שלום טרם מצא הסבר לתופעה, אך משער כי רבות מהנשים מפתיעות את בני זוגן עם ניחוחות דומים לאלו שהם מפיצים בבית.
4 צפייה בגלריה
נאד כלוא
נאד כלוא
נאד בניחוח הדר אשוח. בקרוב נאדים מותאמים אישית
(nod callu)
לא מובן מאליו ש"נאד כלוא" מצליח דווקא בתקופה שפופה כלכלית זו, שבה מתבקש להדק את החגורה ולצמצם את הקניות למינימום הנדרש. לדעת שלום, הצלחת המוצר דווקא לא מפתיעה בכלל. "זו פינה של שפיות והומור", הוא מסביר. "נכון שאנשים הרבה פחות מבזבזים, אבל צריך לקחת בחשבון שאנשים בחל"ת, יושבים בבית, ומה שהם עושים בזמן הפנוי שלהם זה להיות ברשתות החברתיות. זו לא מתנה חומרית, אבל הצחוק שהיא מעלה אצל אנשים כן שווה את הכסף".
עם הצלחת המוצר בא התיאבון, ובקרוב תתחיל החברה לשווק את המוצר לחו"ל לצד תכניות גדולות נוספות. "יש עוד הרבה ריחות חדשים בקנה", מגלה שלום. "אנחנו תמיד עובדים על עוד רעיונות ומעדכנים כשיוצא משהו חדש". מעבר לכך, מתכננת החברה להשיק ליין של נאד כלוא בהזמנה אישית. "לדוגמא, אם תרצי להוציא נאד עם השם של בן הזוג שלך ותמונה שלו על המדבקה, בקרוב תוכלי לעשות את זה". והתכניות לא נגמרות שם. "אנחנו רוצים להפוך את המוצר למותג", מצהיר שלום. "שזה לא יהיה רק נאד כלוא אלא חברת ענק עם הרבה מוצרים. למשל, מסיכות בריח נאד. אני סומך על אנשי הקריאייטיב שלנו שתמיד ימצאו מה לעשות. יש הרבה לאן לשאוף". רק לא לשאוף עמוק מדי, ראו הוזהרתם.
4 צפייה בגלריה
נאד כלוא
נאד כלוא
נאד פור טו. כי זוגות שמפליצים ביחד, נשארים ביחד
(nod callu)
פורסם לראשונה: 13:24, 01.12.20
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button